Δείχνω ή Δίνω;

Δείχνω ή Δίνω;

Δείχνω συμπόνια, την συμπαράστασή, την ανθρωπιά μου. Σε όλους αυτούς που την έχουν πραγματικά ανάγκη. Δεν σκέφτομαι μόνο εμένα βουλιάζοντας στον καναπέ της ενοχής μου. Κοιτάζω έξω και τριγύρω μου, αυτούς που μπορώ να (υπο)στηρίξω και να τους προσφέρω και λίγο από αυτό που έχω, τον χρόνο μου, για ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ...

Δίνω ελπίδα, κουράγιο, την ευκαιρία που δεν είχαν στη ζωή τους. Με τις πράξεις και τα έργα μου. Οι πράξεις μας, δεν μεταφράζονται πάντα με το ποσό αλλά το πόσο είμαστε διατεθειμένοι να βοηθήσουμε. Δίνουμε εκεί που πρέπει και πραγματικά έχουν ανάγκη. Δεν στηρίζουμε σε καμία περίπτωση την με δόλο επαιτεία, που σαν σκοπό έχει τον εξευτελισμό του ανθρώπου με στόχο το χρήμα εκμεταλεύοντας την ανάγκη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύονται ρητός σχόλια που σαν στόχο έχουν την εξύβριση και την υπονόμευση του ανθρώπινου είδους...

Tromaktiko